אתר חנות
ההבדל בין אתר חנות וירטואלית אל מול חנות פיזית הוא מן הסתם בעובדה שאתר חנות לא מצריך מיקום פיזי וניתן לספק מוצרים וירטואלים או פיזיים שלאו דווקא מאוחסנים אצלכם פיזית.
חנות וירטואלית נגישה לכל אחד שיש לו גישה לרשת האינטרנט וכרטיס אשראי.
מה צריך לעשות כדי להקים חנות באינטרנט?
התהליך של הקמת חנות מצריך מספר שלבים.
שלב ראשון: איפיון האתר
עליכם לבצע איפיון מסודר ומקיף אשר יכלול ויסביר מי קהל היעד שלכם, איזורי שירות, איזורי משלוח, תנאים ומדיניות, כל התנאים העיצוביים נגזרים מהאמור לעיל.
לטובת הנושא בנינו טופס איפיון מסודר שניתן להשתמש בו ולשלוח לנו את האיפיון בקלות ובמהירות.
יש לבחור שם דומיין שקל לזכור וחשוב יותר, שקל לכתוב…
שלב שני: פתיחת חשבון בחברת אשראי ובמערכת סליקה
על מנת שתוכלו לגבות מהלקוחות שלכם תשלום דרך האתר, יש להיות לקוחות של חברת אשראי ובחברת סליקה (לדוגמא, טרנזילה).
תהליך הסליקה מתבצע בעצם במסך עם טופס שמתקבל מחברת הסליקה ומבצע את התהליך ברקע בצורה מאובטחת ביותר תחת תקנים מחמירים.
לקריאה נוספת בנושא סליקה באינטרנט לחצו כאן.
שלב שלישי: הכנת התכנים
על מנת שהאתר שלכם יהיה נוח לשימוש ושהגולשים שנכנסים אליו יוכלו לאתר את המוצרים בקלות, יש לתכנן את האתר בצורה נכונה.
יש לתכנן את הקטגוריות הראשיות, במידה ויש תת קטגוריות, יש לרשום אותן בצורה מסודרת ולאחריהן את רשימת המוצרים שמשוייכת לכל קטגוריה / תת קטגוריה.
כל מוצר צריך להכיל את התמונה של המוצר (אחת מינימום), תיאור קצר, תיאור מפורט, מחיר (ומחיר מבצע אם רלוונטי), קבלת החלטה באם יש עלות משלוח ואם יש תנאים לתנאי משלוח שונים מאשר ברירת המחדל.
לאחר מכן יש להחליט אילו תכנים אתם רוצים להציג בדף הבית. כן… דף הבית הוא לא הדף הראשון שנבנה לכם! הוא האחרון אחרי שכל המידע יהיה באתר וזאת על מנת שיהיה ניתן למקסם את החשיפה של הגולשים לתכנים הרלוונטים בצורה הטובה ביותר.
** חשוב **
יש להכין תקנון לשימוש באתר אשר מכיל את המדיניות המלאה שלכם להצגה באתר. חברות האשראי לא יאשרו את המסוף ללא תקנון קיים באתר.
שלב רביעי: הזנת המוצרים
בשלב זה תזינו את המוצרים שיש ברשותכם. גם כאן ישנן מספר אפשוריות לביצוע כגון הזנה ידנית או הזנה אוטומטית של המוצרים לאחריהן רק הוספה של המוצרים (על ידי ייבוא קובץ CSV במבנה קבוע ** כרוך בתשלום נפרד משום שמדובר על תוסף שלא מגיע עם המערכת של החנות ומצריך רישיון נפרד).
יש להערך בהתאם לשלב זה שכן הוא צורך זמן רב ומצריך מחשבה ותכנון.
שלב חמישי: חיבור למערכת הסליקה
לאחר שהתכנים קיימים באתר, מתבצעת רכישה של תוסף סליקה והטמעתו באתר עם הפרטים שתספקו לנו מחברות האשראי וחברת הסליקה ולאחר מכן יבוצעו בדיקות תקינות על מספר מוצרים ולאחר שהכל עובד חלק, אפשר להשיק את האתר.
שלב שישי ואחרון: השקת האתר
עכשיו שהאתר שלכם באוויר, הגיע הזמן גם לפרסם אותו.
אנו מספקים שירותי ייעוץ לקידום ואף מבצעים שיתוף פעולה עם חברות העוסקות ומתמחות בנושא ונשמח לקשר אתכם עם מי שצריך.
חשוב להגדיר תקציב לנושא ולקחת בחשבון שעניין הקידום מצריך סבלנות ומחקר.
אנו נשמח לתת לכם ייעוץ בנושא ולקבוע פגישה לאיפיון מלא ומסודר.