מחירון דף נחיתה

בעמוד זה נסביר על תהליך הקמה ובנייה של דף נחיתה מוצלח.

לקריאה על מה זה דף נחיתה לחצו כאן.

אז אילו נתונים עלי לקחת בחשבון בתכנון של דף נחיתה? איך אני גורם לגולש שמגיע לדף הנחיתה להשאיר את הפרטים שלו בלי לעזוב את העמוד?

01 - מטרת דף הנחיתה

דאגו שלגולש תהיה פעולה אחת ברורה בלבד לביצוע ואל תבלבלו אותו בריבוי אלמנטים.
בסופו של יום, המטרה של דף הנחיתה היא לגרום לגולש להשאיר פרטים על מנת שנוכל לחזור אליו ולהשלים את תהליך המכירה.
הפעולה היחידה שאיננו רוצים לגרום לגולש לבצע היא לצאת מהעמוד בלי שביצע את הפעולה שהגדרנו לדף הנחיתה.
לכן, בתחילת תהליך תכנון והקמת דף הנחיתה יש להגדיר את הפעולה הבודדה שאנו מעוניינים שהגולש יבצע.

אפשרויות נפוצות לפעולה לביצוע:

  • השארת פרטים ליצירת קשר (מייל או טלפון) = ליד.
  • הצטרפות לרשימת תפוצה לטובת קבלת דיוור שיווקי
  • השתתפות באירוע / כנס וכדומה
  • השארת פרטים לטובת רכישת מוצרים או שירותים

02 - מיקוד

טעות נפוצה ביצירה ותכנון של דף נחיתה היא ריבוי אלמנטים ויזואלים, פעולות מרובות לביצוע וגלילה ארוכה.
יש להמנע ככל הניתן מאילוץ של המשתמש לבצע פעולות שלא הוגדרו (אמרנו אחת, זוכרים?).


לדוגמא, אנו מוכרים שירות של עיצוב פנים והפעולה שהגדרנו היא השארת פרטי חזרה ללקוח הפונציאלי.
עם זאת, בדף הנחיתה אנו מבקשים מהמשתמש לעבור לאתר הבית שלנו, לבקר בעמוד בפייסבוק שלנו, ערוץ היוטיוב שלנו וכדומה.
יש להגדיר פעולה אחת בלבד ולא להעמיס על הגולש אחרת הוא יצא מהעמוד מבלי לבצע את הפעולה היחידה שרצינו שיעשה.
בנוסף, בדף הנחיתה יש להתמקד במוצר או שירות בודד ולא לספק ריבוי שכן דף נחיתה הינו עמוד פרסומי ממוקד תוכן.

שימו לב שבדף נחיתה, ממש כמו שלקוח מגיע לחנות או בפגישה אישית, לא ניתן ללקוח חשיפה לכלל המוצרים אלא נציע לו להתאים עבורו את המוצר המתאים ביותר שיענה על הצרכים שלו.

03 - למה?

בצורה ידידותית ונעימה לעין, הסבירו ללקוח למה כדאי לו להשאיר את פרטיו.
רוב הגולשים / לקוחות נמנעים מלהשאיר פרטים באתרים ובעמודים פרסומיים מתוך חשש לחשיפת מידע ו/או קבלת תכנים פרסומיים שלא לצורך.
לא בהכרח כל מי שנכנס לעמוד ישאיר את פרטיו. חשבו על "צ'ופר" שהלקוח יקבל תמורת השארת הפרטים וגרמו לו לעשות זאת.

דוגמאות להנעה לפעולה:

  • פגישת ייעוץ / הדגמה ללא עלות או בעלות מופחתת
  • שיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות וללא התחייבות
  • קבלת מידע נוסף למייל אודות המוצר שצפה בו
  • קופון או שובר
  • הטבה ייחודית כלשהיא

תמיד קשרו את ההטבה אותה אתם מציעים לדף הנחיתה.

04 - סמנטיקה

יש להקפיד על כמות פרופורציונלית של טקסטים בעמוד ובגדלים מתאימים.
השתמשו רק בטקסטים אשר תורמים ותומכים במטרה שהוגדרה לעמוד.

דוגמאות:

  • לכל הנרשמים עד סוף חודש XXX תינתן הנחה YYY...
  • בין הנרשמים תערך הגרלה ל...
  • כל נרשם זכאי לקבל שובר ל... עד לתאריך ...

05 - גרפיקה

ודאו שעיצוב העמוד תואם ותומך למסר שמועבר בעמוד.
הסחות דעת - מזערו את הסחות הדעת ככל הניתן, כלומר, מעטו או המנעו מתמונות וסטונים שמאריכים את ביצוע או ההגעה לביצוע הפעולה המוגדרת בעמוד.
אל תוסיפו אלמנטים ויזואלים מיותרים רק בשביל "למלא מקום". אם זה המצב, העיצוב לא תוכנן כראוי.
ודאו שטופס יצירת הקשר יופיע בצורה ברורה ובולטת ואל תקשו על המשתמש במילויו.
ודאו שהמשתמש לא צריך לגלול בעמוד כדי להגיע לטופס יצירת הקשר.

06 - בדיקות בדיקות בדיקות

בצעו בדיקות איכות לטופס בעמוד, ודאו שהמיילים מגיעים אליכם כראוי ונרשמים במערכת הלידים בצורה תקינה.
שתפו עם מכרים וקבלו את חוות הדעת שלכם.
השתדלו להעלות את דף הנחיתה עם גרסה נוספת על מנת לבדוק איזה דף מניב יותר תנועה ופעולות שהושלמו.
קבלו פידבקים מלקוחות שפנו דרך העמוד ושאלו איך היתה חווית השימוש ומה היה מסייע להם להבא.


אנו נשמח ללוות אתכם בתהליך הקמת דף נחיתה מושלם.

לביצוע איפיון מקצועי בנוגע לבניית דף נחיתה צרו קשר דרך טופס יצירת הקשר על ידי לחיצה על הכפתור מטה או התקשרו ל: 050-9233119

מחירון דף נחיתה
  • החל מ-1200 ₪
  • טופס יצירת קשר
  • מערכת לידים
  • עיצוב מותאם אישית
  • קוד אנליטיקס
  • רספונסיבי
  • לאיפיון והצעת מחיר מלאו את הטופס: