מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד פרסומי מעוצב המכיל מידע מכוון מטרה והמטרה שלו בעצם היא לייצר פניות לבעל העסק / אתר פניות מלקוחות חדשים.

הסבר:

לקוח שנכנס למנוע חיפוש (אההממממ גוגל…) ומחפש ערך כלשהוא. לדוגמא, Toys, יקבל תוצאה פרסומית של גוגל לדוגמא:

googleadddemo

כשהלקוח ילחץ על הקישור הוא יגיע לעמוד הנחיתה של אותה החברה (שימו לב שבקישור מופיעה המילה "מודעה".

בשביל מה אני צריך דף נחיתה? יש לי אתר!

נכון, יש לך אתר, אבל המטרה של דף נחיתה הוא לספק לך, בעל העסק, פניות ממוקדות מטרה על בסיס קבוע של לקוחות שבעצם מחפשים את השירות שאתה מפרסם שם.

המטרה של העמוד היא לייצר פעולה ואינטראקציה מיידית עם הלקוח שנכנס לעמוד ומתעניין בשירות או במוצרים שאתם מספקים מבלי לבלבל אותו ולגרום לו לחפש את המידע לאורך האתר.

הסיכוי שלקוח שנאלץ לחפש את המוצר ו/או את המידע שהוא צריך באתר וגם ימצא אותו, לרוב קלוש ולכן דף נחיתה ממוקד מספק את הפיתרון הטוב ביותר לטווח רחוק.

איך מגיעים ללקוחות עם דף הנחיתה?

חשיפה לדף הנחיתה יכולה להתבצע במספר דרכים. האפשרויות מרובות והן כוללות:

  • פרסום באתרים שונים
  • פרסום בגוגל
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בלינקדאין
  • פרסום בדיוור ישיר (רשימות תפוצה)

כל אחת מהדרכים היא טובה אך נדרשת מחשבה ותכנון מקדים וכמובן, הגדרה של תקציב לנושא.

דוגמא לדף נחיתה

השתכנעתי!

קופירייטינג (כתיבה שיווקית)

הרבה מההצלחה של דף הנחיתה תלויה במה שהלקוח יראה כשהוא נכנס לעמוד ומה המסר העיקרי שהוא רוצה להפנות לקהל היעד.
לפני שניגשים לבחירת העיצוב יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • מי קהל היעד שלי - גילאים, מין, איזור גאוגרפי, נגישות למדיה, פוטנציאל לסגירת עסקה, מה סוג השירות הנדרש.
  • צורך - האם השירות שלי עונה על הצורך של הלקוח?
  • למה אני? -במה אני טוב יותר מהמתחרים שלי?
  • המלצות ואישורים - אם יש המלצות, פרסים, תעודות וכדומה שראויים לציון ושיעזרו ביצירת האמון של הלקוח, יש להדגיש אותם בתחתית העמוד בצורה קצרה ומתומצתת.
    תוכן שיווקי שכתוב נכון יגדיל את כמות הפניות בצורה משמעותית.

עיצוב דף הנחיתה

אם אתם רוצים להעביר מסר מקצועי וממותג, יש לעצב את עמוד הנחיתה בהתאם.
ישנן חברות בשוק שמוכרות עמוד נחיתה המבוסס תבנית קבועה באתר ש"מחזיק" את העמוד ובעצם מקבע ונועל אתכם לתבנית קבועה ובכך בעצם גורמים נזק למטרה שאותה אתם מנסים להשיג.

ישנם סוגים שונים ותבניות רבות שניתן להשתמש בהן אך במקרים מסוימים פשוט עדיף לגשת למעצב מקצועי שיעשה לכם עיצוב מותאם לצורך שלכם.
המלצה חמה: מומלץ לחבר בין המעצב שבחרתם לחברה שתבנה לכם את דף הנחיתה (אהמממ – אנחנו? 🙂 ) על מנת לבצע התאמות עיצוביות שיתאימו לבניית הדף בפועל והתאמתו למובייל.

כלי קידום ומעקב לדפי נחיתה

אחרי ההקמה של דף הנחיתה נדרש גם לבצע לו קידום ומעקב המרות (כמה נכנסו, נשארו, לחצו על מה שרצית וכדומה) בפלטפורמה שתבחרו (גוגל, פייסבוק וכדומה).
אנו מספקים את השירות ומסייעים בבחירת מילות המפתח, טקסט עשיר וחי שגוגל כל כך אוהב וידע לזהות את המילים הרלוונטיות לקמפיין. נושאים אלו ורבים נוספים מסייעים בדירוג וחשיפה מול מנועי החיפוש.
כחלק מהקמפיין ובתמחור על פי צורך, ניתן להטמיע מפות חום שמראות על מה הלקוח לחץ ועל מה לא, גוגל אנליטיקס וכלים נוספים שעוזרים לנתח את התוצאות של העמוד ולבצע התאמות במידת הצורך.

אז אם הגעתם עד לכאן, כנראה שיש משהו במה שאנחנו אומרים :-).